De algemene voorwaarden

Budgetuitvaart werkt met enkele algemene voorwaarden.
We hanteren de laagste prijs op de uitvaartmarkt.
We willen natuurlijk niet dat hier misbruik van wordt gemaakt.

De bedoeling is om minder bemiddelde mensen
ook een kans te geven op een waardige uitvaart.

U neemt contact met ons op om het overlijden te melden.

Indien het overlijden plaatsvindt in een instelling
dat niet beschikt over een mortuarium (thuis, zorginstelling, openbare weg),
zullen we meteen de overbrenging
naar het dichtstbijzijnde mortuarium organiseren.

U laat ons weten welke begrafenisformule of crematieformule uw voorkeur krijgt.
We overlopen met u gedetailleerd welke dienstverlening
in deze formule inbegrepen is en geven u bijkomend advies.

In een eerste e-mail bevestigen we uw opdracht.
Deze e-mail zal volgende informatie bevatten;

  • Beschrijving van de gekozen formule
  • Samenvatting van eventuele afspraken die telefonisch reeds gemaakt zijn
  • Duidelijke voorschot factuur waar u meteen mee aan de slag kan
  • Enkele documenten die u dient aan te vullen, noodzakelijk voor de vlotte organisatie

Wanneer de voorschot factuur is voldaan of we een betaalbewijs hebben ontvangen,
krijgt u meteen een overzicht van de hele planning.

We bezorgen u de overlijdensakte.
Deze zal u nodig zal hebben om persoonlijke zaken in te lichten.

Op de dag van de uitvaart, wordt u begeleid door onze ervaren ceremoniemeester.

Niemand van de genodigden zal merken dat u koos voor een BudgetUitvaart.

De naamsvermelding ‘Budgetuitvaart’ wordt nergens gebruikt bij de uitvoering.

Heb je nog vragen bij deze algemene voorwaarden?

Aarzel niet om ons even te contacteren. We geven je graag persoonlijk advies.